Kvisten

Hela familjen har fått vara med på bloggen men inte Kvisten och Hercules.
Hercules har jag ingen bild på men Kvisten finns representerad på hd:n.


Kvisten kom in i bilden när Emma hade varit på sin första hopptävling.

Hon hade tjatat ett tag om en mus å eftersom jag älskar råttor så va ja bra sugen ja me. Hon hade tjatat tidigare om en fisk men där är det stark nej-sida hos alla utom henne.

När hon nu varit så duktig så ville jag överraska henne med att gå ner till Luna zoo och titta ut en.
 Emma ville inte följa med på stan, orkade inte eller va de va för utsäkt så ja började tänka att hur ska ja nu råka få in henne på zoot å kolla på vad hon önskat sig så ja kan få säga ja...
På nåt vis gick det i alla fall och här är nu Kvisten som han fick heta.

Emma kom på det namnet på vägen till bilen när ja frågade och hon precis gick förbi en buske som hade kvistar... Enkelt, å på nåt vis kändes det som det stämde direkt. 

Hur Hercules kom kom in i bilden är en helt annan historia som inte ska skrivas här men han bor hos oss. 


*********************************

Från hopptävlingen finns det bilder  i tidigare inlägg






Kommentarer
Postat av: Annica

Tja! ha ha rödhårig!? ja kanske, de har jag inte ens tänkt på att hon kanske e =) ja lägg in en länk du, jag gör detsamma till din. Träningsvärk av tvspel, då har man spelat liiiite för mycket ;) he he

2009-08-05 @ 09:59:21
URL: http://annica.nylle.com
Postat av: Jag

A något hehe, fast nu börjar vanan komma in så de blir lugnare för händerna. Skitkul :D Ni får ta en match me oss någon gång

2009-08-06 @ 23:15:01
URL: http://bewareofthecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0