Nu kom ja på...

He he..
Satt å läste en kompis blogg å så kom ja på en rolig grej.

Har ju frsökt sluta röka i åtta år. Nu hade ja kommit så långt så ja tog en snus på kvällen å inge mer... 
Gillar inte snus så de e bra för att hålla sig på dagarn.

Då upptäckte jag hur jäkla kul de e å spela tv-spel som ja hatat tidigare. Helt jävla beroende av det istället, allt e kul!!
Spelade upp alla låtar på easy på guitar hero, köpte två singstar spel å körde på som fan me dottern å alla som råkade komma nära dörren.

Sen upptäckte jag att jag hade så jävla ont i kroppen, revben å hela köret. Trodde nästan ja va sjuk, tills det slog mig.....
.....Jag hade fått träningsvärk av allt spelande när man sitter med fingrarna som en jävla kratta på gitarren å tar i med lungorna på singstar.... Å ja som alltid sagt att hur fan kan man hålla på med det, å där satt ja me träningsvärk... av tv-spel!!!

Nästan lite pinsamt att man kan få det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0