Torsdag

Vi var på väg mot badet när Emmas en kompis ringde och ville leka så vi vände tillbaka och tog med henne så följde hennes pappa med i bilen bakom.


Bästa badet på hela året hittils.
Först att vi fick sällskap kändes ju jätteskoj. Brukar hålla oss mest för oss själva annars.

Sen var det hur varmt som helst i vattnet.
Man var varm när man badade och ännu varmare när man klev upp.
Precis som jag vill ha det.

*************************

Efter badet åkte vioch handlade. 
Ungarna busade som fan så man fick försöka dämpa dom hela tiden.

Hemma lagade vi varmkorv och spelade singstar


Ungarna va jätteduktiga.
Emma var ju van och fick sköta dosan.

Bra var att kompisen verkligen kunde hänga med. Vi hade som tur var hennes favoritartist med på många låtar och det är ju ett väldigt enkelt spel att lära. 

Jag vart verkligen förvånad över hur bra de gick för dom. Jag kommer inte i närheten av de poäng som dom drog ihop.



Kommentarer
Postat av: The Queen of The Kitchen

Hej Sexy !

Börjar Sakna er lite smått här...

på Andra Sidan...Väggen !! Hahahaha !

Jaha, så det är på Brädan jag sett Sötisen

Fara förbi när Jag fixat Kvälls-Käk!

( Funta på om det var Rullskridskor ett tag )



Hoppas allt e Bra med er Allihop!?



Sitter & funtar på om det Inte är dax

för ett Kräft-Party !?!?



Jag Röstar för en Sista Ute-Kväll vid Löning/Slutet av Augusti!?

( Ute-Kväll = BBQ & Kräftor m.m.m.m. )

Som ett Sista & Tår-Fyllt Farväl av Sommaren...

...som Snart säger Bye-Bye & Byts mot Höst & Mörker!!

(HEMSKA TANKE!!!)



Jaja, det var iaf en Tanke!

Jag har Gärna en ursäkt till att

Skyffla i Mig Ton-Vis m. Kräftor ;o)



Snacka ihop er & säg va Ni tycker !



Massa Lööööv & Höööögs

/

The Blondest & Fairest of Them All

;o)



2009-08-09 @ 01:18:32
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0