Dekadance Royal straight crush

Igår var det som sagt dekadance.
Vi förfestade med Erika och Fanny som hade åkt ner från Uppsala.

Först satt jag och Niclas ute lite under dagen. Niclas hade lagat middag och bjöd på vin.



Ute hade det visst kommit upp i hela 28c tidigare på dagen så att vi kunde sitta i sommarkläder fram på kvällen va inge konstigt. (det här e väl taget runt kl 18).

Rosor hade jag fått e hel bukett som stod och såg sååå vackra ut på bordet.



Jag missade hela den fina dagen tyvärr. Först för att jag hade jobbat natten innan och behövde sova ut och sen för att jag hade en del kvar att sy på Niclas linne till festen.



Hela dagen kändes jättestressad men på nåt vis var den så härlig och trevlig i alla fall.
Jag kunde inte förrän sent i slutet komma fram till vad jag skulle ha på mig. Till och med under festen ändrades det lite. Men det här är grunden..



Sen kom det till en korsett i svart, släppte ut håret senare oxå. Lite synd tror jag nästan för så här i efterhand gillar jag det uppsatta. Får väl se när bilderna från festen kommer upp om man vart så bra så man fick vara mer på något. Dom fotade en hel del annars men när ja kollade bilderna vart jag inte nöjd med en enda. Ja ja de e upp till fotograferna.

Vi hamnade på efterfest hos Wiktor inne i stan me så va väl hemma runt halv sju i morse. Hade inte kunnat komma hem tidigare ändå visserligen om vi inte startat redan kl 1 å de ville man ju inte. Så ja gick upp så fort ja vaknade i "morse" och tänkte att "nu va ja duktig som kom upp tidigt dagen efter". Gissa om ja vart chockad när kl va 16:30....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0